+380 (44) 362-90-06 

26-29 Березня проходив міжнародна будівельна виставка INTERBUDEXPO 2013.

Ми також побували на цьому заході, головне будівельна подія року, як було заявлено в рекламі. І дійсно подивитися було на що, крім того що нас цікавило. Метою нашого візиту стояло познайомитися ближче, поспілкуватися, ознайомитися з новинками та останніми технологіями, виробників сухих будівельних сумішей, в першу чергу. А також з виробниками та постачальниками керамічної плитки і кам'яного граніту (керамограніту), мозаїки і каменю. Компанії, якщо точніше торгові марки, виробники сухих будівельних сумішей, з якими було продуктивно і просто цікаво спілкуватися: SOPRO, Siltek, Atlas, Гидрозит. Представники цих торгових марок охоче ділилися своїми новинками і технологічними секретами, що показує у свою чергу характер ставлення керівництва компаній до споживача, своєї продукції і динамічності свого виробництва. Не викликає сумнівів і якість виробленої ними продукції. З деякими представниками ми домовилися подивитися цикл виробництва і лабораторію.

Фото-звіт компанії "Плиточник" з виставки INTERBUDEXPO 2013

 

Нижче пропоную невеликий опитувальник заповнений представниками компаній.

ПП "Сопро-Сервіс"

Яка ваша головна відмінність від конкурентів?

- Якість продукції, широкий асортимент

Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?

- Інноваційні затирочні розчини, самовирівнюючі суміші

Яка місія Вашої компанії?

- Технічна підтримка

Скільки років Ви на ринку?

- 10 років

Чим обумовлена ​​Ваша впевненість у якості виробленої продукції?

- Виробництво в Євросоюзу, по жорстких тих. нормам. Контроль на всіх етапах виробництва.

Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це твердження?

- Кожен продукт вимагає рекламної підтримки

 

Atlas TAK

Яка ваша головна відмінність від конкурентів?

- Якість

Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?

- Клея для різних видів плитки, фасадні рішення (силікон, акрил ...)

Яка місія Вашої компанії?

- Прискорити і полегшити процес будівництва

Скільки років Ви на ринку?

- 20 років

Чим обумовлена ​​Ваша впевненість у якості виробленої продукції?

- Сертифікати Євросоюзу (виробництво власними силами на своїх заводах в Євросоюзі)

Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?

- Якість - найкраща реклама

 

ООО "Гидрозит"

Яка ваша головна відмінність від конкурентів?

- Якісний цемент вітчизняного виробництва

Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?

- Клей Гідрозит BS Premium

Яка місія Вашої компанії?

- Виробництво, продаж, виконання гідроізоляційних робіт

Скільки років Ви на ринку?

- 15 років

Чим обумовлена ​​Ваша впевненість у якості виробленої продукції?

- Лабораторні перевірки, випробувано на багатьох об'єктах

Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?

- Потребує

 

ТМ Siltek

Яка ваша головна відмінність від конкурентів?

- Якість, довговічність, своє виробництво, лабораторія

Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?

- Все що необхідно, телефонуйте

Яка місія Вашої компанії?

- Задовольнити споживача на ринку України та закордоном

Скільки років Ви на ринку?

- з 2008 р.

Чим обумовлена ​​Ваша впевненість у якості виробленої продукції?

- Обумовлена ​​відгуками споживачів та виконавців робіт

Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?

- Кожен продукт потребує реклами (активної чи пасивної)