+380 (44) 362-90-06 

defekty-i-reklamaciya2

У більшості випадків рівень якості матеріалів, ретельності проектування, акуратності укладання плитки і повсякденного догляду за нею настільки високий, що це дозволяє домогтися повного задоволення споживача. Тим не менш, не обходиться і без дефектів. Іноді мова йде про дефекти виключно естетичного характеру, в інших випадках дефекти можуть впливати на функціональність облицювання, що призводить до необхідності її повної заміни (з додатковими витратами і незручностями).
Ось деякі рекомендації та поради споживачеві.

«Там плямочка на плитці!..»

Будь-яке «додаткове прояв» є дефектом, отже, може і повинно бути оскаржене, якщо воно погіршує зовнішній вигляд і знижує функціональність поверхні за нормальних умов експлуатації. Але в теж час, не можуть вважатися і визнаватися дефектами прояви на покритті підлоги, які можна розгледіти тільки на наближеному відстані, наприклад, ставши на коліна, озброївшись збільшувальним склом або в умовах найкращого освітлення.

«Підлога зруйнувалась, значить, плитка з дефектом!..»

Будь дефект облицьованої поверхні обов'язково проявляється на плитці, (плитка тріскається, відходить і т. п.), оскільки вона перебуває на виду. Це, однак, не завжди означає, що укладена плитка мала дефекти. Не слід плутати «місце» прояву дефекту з «причиною», що викликала цей дефект!
Якість облицювання залежить від якості матеріалів і, особливо від якості плитки, а також від проектування, укладання, експлуатації та повсякденного догляду, таким чином, дефекти можуть стати наслідком помилок на одному з цих етапів.
Наприклад, один і той же дефект - передчасна втрата споживчих властивостей статі - може бути викликаний:
1.Поганою якістю плитки, тобто хімічні та механічні характеристики плитки явно нижче очікуваних або заявлених виробником;
2. Неправильним вибором плитки, зробленим без урахування середовища функціонування, тобто в результаті помилки в проектуванні;
3. Неакуратної укладанням, як у випадку, коли покладений підлогу чистять із запізненням і, відповідно, механічно або з застосуванням занадто сильних і агресивних засобів;
4. Порушенням технології виробництва робіт при укладанні, закладення швів або обробки керамічної плитки.
5. Неправильним змістом, коли, наприклад, промивка здійснюється з використанням агресивних хімічних речовин і абразивних засобів.

Таким чином, «діагностика» дефектів дуже складна, а їх причиною може бути що завгодно, включаючи і самого споживача;

«Мені продали дефектну плитку, я її уклав, а тепер вимагаю відшкодування збитків!..»

defekty-i-reklamaciya11

Коли при розтині упакованої партії продукту виявляється (в результаті уважного огляду), дефектна плитка, її не слід укладати. Слід повернути товар з гарантією. До речі, термін гарантії закінчується, якщо після виявлення дефекту рекламація на якість товару не зроблена протягом строків зазначених продавцем при продажу плитки. За правилами, рекламації стосовно очевидних дефектів не мають сили, якщо вони пред'являються після укладання плитки.
Таким чином, не можна не визнати важливість описаних заходів обережності, щоб уникнути додаткових великих грошових витрат. Заміна дефектного продукту може призвести тільки до невеликої відстрочення в проведенні робіт, в той час як заміна вже укладеної поверхні означає зняття облицювання, викид матеріалу на звалище, підготовку нової поверхні і укладання нової плитки.
Все це підвищує вартість, значно збільшує терміни проведення робіт та незручності!

«Невже все-таки Суд?..»

У разі подальшого виявлення дефектів, які не були видні відразу, споживач повинен негайно звернутися до продавця і / або плиточнику за роз'ясненнями з метою можливого усунення цих дефектів.
У разі незадоволення претензій або неможливості досягти домовленості, споживач може звернутися до суду для визнання своїх прав.
Для цього споживачу знадобиться адвокат і довірений технічний фахівець. У таких випадках тяганина може тягнутися кілька років і спричинити за собою значні матеріальні витрати.