26-29 Березня проходив міжнародна будівельна виставка INTERBUDEXPO 2013.
Ми також побували на цьому заході, головне будівельна подія року, як було заявлено в рекламі. І дійсно подивитися було на що, крім того що нас цікавило. Метою нашого візиту стояло познайомитися ближче, поспілкуватися, ознайомитися з новинками та останніми технологіями, виробників сухих будівельних сумішей, в першу чергу. А також з виробниками та постачальниками керамічної плитки і кам'яного граніту (керамограніту), мозаїки і каменю. Компанії, якщо точніше торгові марки, виробники сухих будівельних сумішей, з якими було продуктивно і просто цікаво спілкуватися: SOPRO, Siltek, Atlas, Гидрозит. Представники цих торгових марок охоче ділилися своїми новинками і технологічними секретами, що показує у свою чергу характер ставлення керівництва компаній до споживача, своєї продукції і динамічності свого виробництва. Не викликає сумнівів і якість виробленої ними продукції. З деякими представниками ми домовилися подивитися цикл виробництва і лабораторію.
Фото-звіт компанії "Плиточник" з виставки INTERBUDEXPO 2013
Нижче пропоную невеликий опитувальник заповнений представниками компаній.
ПП "Сопро-Сервіс"
Яка ваша головна відмінність від конкурентів?
- Якість продукції, широкий асортимент
Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?
- Інноваційні затирочні розчини, самовирівнюючі суміші
Яка місія Вашої компанії?
- Технічна підтримка
Скільки років Ви на ринку?
- 10 років
Чим обумовлена Ваша впевненість у якості виробленої продукції?
- Виробництво в Євросоюзу, по жорстких тих. нормам. Контроль на всіх етапах виробництва.
Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це твердження?
- Кожен продукт вимагає рекламної підтримки
Atlas TAK
Яка ваша головна відмінність від конкурентів?
- Якість
Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?
- Клея для різних видів плитки, фасадні рішення (силікон, акрил ...)
Яка місія Вашої компанії?
- Прискорити і полегшити процес будівництва
Скільки років Ви на ринку?
- 20 років
Чим обумовлена Ваша впевненість у якості виробленої продукції?
- Сертифікати Євросоюзу (виробництво власними силами на своїх заводах в Євросоюзі)
Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?
- Якість - найкраща реклама
ООО "Гидрозит"
Яка ваша головна відмінність від конкурентів?
- Якісний цемент вітчизняного виробництва
Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?
- Клей Гідрозит BS Premium
Яка місія Вашої компанії?
- Виробництво, продаж, виконання гідроізоляційних робіт
Скільки років Ви на ринку?
- 15 років
Чим обумовлена Ваша впевненість у якості виробленої продукції?
- Лабораторні перевірки, випробувано на багатьох об'єктах
Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?
- Потребує
ТМ Siltek
Яка ваша головна відмінність від конкурентів?
- Якість, довговічність, своє виробництво, лабораторія
Що нового Ви можете запропонувати споживачеві?
- Все що необхідно, телефонуйте
Яка місія Вашої компанії?
- Задовольнити споживача на ринку України та закордоном
Скільки років Ви на ринку?
- з 2008 р.
Чим обумовлена Ваша впевненість у якості виробленої продукції?
- Обумовлена відгуками споживачів та виконавців робіт
Вважається, що якісний продукт не потребує реклами. Як можете прокоментувати це затвердження?
- Кожен продукт потребує реклами (активної чи пасивної)